מסעדת אל רביע

מסעדת אל רביע היא מסעדה ערבית צנועה ומוצלחת בתחנת הדלק בכניסה למעיליא. אפשר לקבל כאן חומוס, שיפודים וגם ממולאים כמו עלי גפן ואחרים, מג'דרה בורגול, אורז עם בשר וחזה עוף ממולא אורז עם בשר

aviran286
    מסעדה יוצאת מן הכלל|5 25.04.19
    אוכל לבנוני מיוחד, סלטים מעולים, פיתות מעולות שאופים במקום. בכל פעם שמגיעים לאזור אנחנו מבקרים אצל מרים. יופי של תמורה למחיר

harele
    מסעדת אלרביע מעיליא|5 05.11.16
    הגענו (זוג) למסעדה בשבת לפנות ערב אחרי טיול רגלי בנחל כזיב.המסעדה לא היתה מלאה ומרים בעלת הבית קיבלה אותנו במאור פנים. נהנינו מאד מהמנות הצמחוניות המצוינות - מג'דרה,שולבטו,מנזלה,עלי כרוב ועלי גפן ממולאים וגם החומוס היה מעולה. מומלץ!

elenory
    ערב לחך וללב|5 09.07.16
    מסעדונת צנועה עם אוכל נפלא. מרים, בעלת הבית הנעימה, מבשלת יוצא מן הכלל- אוכל ערבי-מסורתי מפנק ומנחם. בימי החופשה שלנו במצפה הילה, חזרנו שלוש פעמים ובכל פעם האיכות נשמרה. אל תוותרו על עלי הגפן והכרוב הממולא וגם המנסף תענוג. צידה לדרך לקחנו מגש של כנאפה נפלאה. מכיון שמרים עושה הכל בעצמה, יתכן שבשעות עומס יהיה צורך להמתין הרבה...אנחנו לא נתקלנו בזה.מומלץ מאוד!

dalitdo
    פשוט טעים|5 13.06.16
    מסעדה קטנה וקצת חבויה בתחנת הדלק סונול בכניסה לכפר. המסעדה מצוחצחת ונקיה, ונותנת תחושה נעימה- מפות פרחוניות ועציצים ירוקים מסביב. הגענו בשעת צהריים מאוחרת והיינו כמעט לבד. קיבלה את פנינו מרים- הבשלנית ובעלת המקום, לבבית וחייכנית. הגעתם בזמן, היא אמרה. לפני שעה היה מלא כאן. היא הגישה לנו ופינקה אותנו בחמוצים, זיתים, טחינה, ממולאים, ומנסף- אורז עם בשר. הכל מעשה ידיה. המחיר לזוג, כולל שתי בירות ובסוף גם קפה - 170 . ללא ספק, הארוחה הכי זולה והכי טעימה שאכלנו בכל הטיול. נשמח לחזור!

gilahalp
    נהנינו מאד!|5 15.10.15
    כשהגענו, בעלת הבית היתה קצת לחוצה מהעומס ומכך שהשולחן שהזמנו עדיין לא היה פנוי ומוכן. הרגענו אותה שנמתין בסבלנות, התישבנו לאחר רבע שעה - והכייף התחיל! סלטים נהדרים, חומוס אוורירי מעולה, קובה משובחת והעיקר - עלי גפן (עם בשר) הכי טעימים שאכלנו אי-פעם! גם העיקריות - מנסף ואורז עם בשר - היו מצוינות ובכמות נדיבה, אבל כבר לא נשאר לנו הרבה מקום... הבקלאווה שמרים מכינה במקום היתה משמחת, ולאחר הלחץ של ההתחלה, השירות היה לבבי וחם מאד - משפחתי במובן הכי טוב של המילה. ממליצים בחום - אנחנו נחזור!

harelr
    טעים טעים טעייים!!|5 05.10.15
    שרות מסביר פנים במקום פשוט פשוט אבל נקי (נייר עיתון על השולחן, צלחות פלסטיק) בתחנת הדלק (לא לטעות זו לא מסעדת מנצ'יס הסמוכה!!) למרות התפאורה הבסיסית האוכל כלכך טעים שפשוט שוכחים הכל... אוכל לבנוני, לגמרי HOME MADE מעשה ידיה המבורכות של מרים . לא לוותר על המנסף, על עלי הגפן, על צלעות הכבש, ועל הבקלאווה של מרים. בקיצור לא לוותר!!!

limi
    אוכל לבנוני אותנטי|4 17.07.15
    מסעדה קטנה בכניסה למעיליא, שירות קשוב ואדיב.פתוחה בסופי השבוע. טעים.

nets111
    מדהים|5 18.10.14
    לא ברור אם קוראים למסעדה אל רביע, כי נסענו לכתובת וראינו שלט של מסעדה בשם מנצ'ס. בקיצור - אוכל טעים, שירות מדהים ואווירה מעולה. לא צריך יותר מזה.

batami
    אוכל לבנוני מעולה|5 09.10.14
    אוכל מעולה וטעים. נחזור שוב לנסות את מה שלא אכלנו בפעם הזאת... הכל היה מוצלח. מחירים סבירים בהחלט.שרות ביתי, נעים ועם חיוך.

danam_20
    אוכל מכל הלב|5 28.09.14
    28.9.14 בביקור שלישי שלנו במקום תוך שנה שמחנו לגלות שהאיכות נשארת. ארוחה מעולה! 20.9.13 שווה להגיע ולו רק בשביל מנת המנסף הטובה ביקום שטרם אכלנו כמותה. מנה מושקעת עם המון בשר איכותי (ולא דוגמית כמו שנוהגים במקומות אחרים). סלטי הפתיחה הצטיינו והיו טריים ומגוונים : טחינה חלומית , חצילים בטחינה, סלט כרוב, עשבי תיבול עם בצלים מטוגנים וצימוקים (מפתיע ומקורי), חומוס וזיתים מדהימים, טבולה טריה. שיפודי הכבש טעימים להפליא. הממולאים עם פוטנציאל (אבל משום מה חוממו במיקרוגל שלא היטיב עם מראם ועם טעמם) והצ'יפס לא משהו בכלל. אוכל ביתי וטעים עם שירות מלא אהבה.
עוד מסעדות מומלצות
מסעדת שראביכמסעדת שראביכ מומלץ מפה9.6שראביכ, מסעדתו של יעקוב ח'יאט שבכפר ראמה, היא מסעדה יוצאת דופן. מסעדה קטנה, עממית, צנועת מראה, נטולת גינונים, אבל האוכל המיוחד שמוגש בה – ישאיר בכם חותם. אפשר לכנות את המקום – מסעדת פועלים: באים, אוכלים, הולכים. המנות מוגשות בצלחות קטנות במתכונת של "טעימות": כרובית מטוגנת בטחינה, עולש בר מבושל ועוד. יעקב מלקט עשבי בר במומחיות ומתקין מהם מנות פשוטות מאד אך נדירות בטעמיהן. זהו אוכל גלילי במיטבו. כל אחד ימצא את המנה שלו, בין אם אתם צמחונים, טבעונים או חובבי בשר. תוכלו למצוא כאן סלט עשבים של גרגר נחלים, עולש בר, עלי אלה ארץ - ישראלית ופרחי כליל החורש מלווים בבצל סגול. או חביתת ירק ובתוכה מיורן, שומר בר ושום בר. או חציל קלוי המוגש עם טחינה ופטל בר. או סלט עדשים עם עלי שומר. לצד העשבים מכין יעקוב חומוס נהדר, נקניקיות מושרות ביין, קובה ועוד כמה מנות ערביות קלאסיות. המסעדה פתוחה בכל ימי השבוע למעט ימי שני. בשבת בדרך כלל עמוס מאוד, אך אם בכל זאת הגעתם בשבת, יש להצטייד בסבלנות. לא ניתן להזמין מקומות מראש.קרא עוד

מסעדת סלע הנוטרים שקיף למניטרהמסעדת סלע הנוטרים שקיף למניטרה מומלץ מפה9.3האוכל הגלילי הנפלא שמבשלת נג'את מרעב הוא רק תירוץ כדי לבוא בצל קורתה של המשפחה המקסימה הזאת, לשוחח, לשמוע סיפורים ולנשום עמוק את הנופים והאוויר של הגליל. נג'את ויוסף מרעב, שניהם מורים במקצועם, מארחים ומבשלים ישר מהלב, מאכלים מקומיים בפרשנות אישית ועם סודות שנג'את תמיד שמחה לחלוק: מרק פריקה סמיך בעל טעם מעושן עדין, עשוי על בסיס ציר כבש וחיטה ירוקה קלויה; עלי גפן זעירים ממולאים; במיה במיץ עגבניות; מנסף – אורז מבושל עם בשר כבש ועגל טחון ומעליו נתחי עוף או כבש, צנוברים ושקדים; וכמובן שפע מעדנים מעשבי בר מקומיים, פרי ליקוטו של יוסף: חובזה, עולש בר, עכוב, שומר בר המבושל עם עדשים, פטאייר ממולא בחמציץ, פלפל ובצל ועוד. אחרי הארוחה מומלץ גם להזמין טיול קצר בסביבה הקרובה: בכפר, במטע הזיתים העתיק של המשפחה, למעלה ממאתיים שנים גילו, או אל סלע המתנשא מול נופי בקעת בית הכרם, שם נהגו הנוטרים לארוב על סוסיהם לגנבי הזיתים. כדאי מאוד להצטרף ליוסף לשעה של שלווה מבושמת בריח מרווה ופיגם. מי שמתקשה להיפרד, יכול ללון בצימרים שבנה יוסף, ולהתעורר לחליטת צמחים מעשה ידי נג'את לצד ריבת תאנים תוצרת קרא עוד